vineri, 26 septembrie 2008

cu ochii larg inchisi

tema unui vis pe care il am este cum eu tai cu o foarfeca intr-un puzzle cu figuri multe si obscure, portiuni si locuri importante deturnand impresia ansamblului. si dintr-o data puzzle-ul se lumineaza, de o lumina in stranie.

in ultima vreme m-am gandit la mine, asa cum sunt eu perceputa de ceilalti. mi-am dat seama ca ma aflu intr-un fel de competitie rareori fericita, a mea cu mine si cu lumea, in care incerc sa-mi formez o imagine buna, chiar extraordinara.
nu de mult am realizat un lucru: ca o fac si cu persoane si situatii care nu merita. barometrul imi apartine exclusiv mie, si totusi scap mereu in tentanta capcana a orgoliului. pe cand orgoliul nu ajuta, doar raneste - asta e stiut. si-mi dezvaluie o sensibilitate de care apoape ca nu sunt constienta.

in loc sa am puterea sa pretuiesc fiecare milimetru al sufletului meu. cuvintele sa nu zboare oricum si spre oricine si sa nu-mi ocup gandurile decat cu ce are intr-adevar importanta. sa tin cumpana dreapta printre atatia in jurul meu. sa fiu libera, asta insemanad sa imi controlez mintea, dar mai ales sa fac loc in propria inima. sa-i elimin pe cei care nu au ce cauta acolo.
poate trebuie sa reglez barometrul, caci milimetrii aceia sunt tot ce am mai de pret pe lume.


thievery corporation - le monde

Niciun comentariu:

Pagini