sâmbătă, 20 septembrie 2008

vis de vara

cand eram mica obisnuiam sa ma intind printre iarba si flori si sa privesc fix cerul cu norii lui purpurii ziua si cu stele sclipind a mister seara. imi inchipuiam ca atunci cand voi fi mare totul va fi extraordinar. fara prea multe detalii, ci doar ca undeva ma astepta o promisiune certa de fericire. si in coltul buzelor imi inflorea un zambet de extaz. apoi dansam cu o bucurie frenetica, in rochita mea alba presarata cu mere mici si rosii, ce tresalta peste genunchii plini de zgarieturi.
cu ochii stralucind, cu obrajii in flacari, asa voi dansa pentru el...

credeam ca dreptul la fericire se dobandeste odata cu viata, intrinsec. si, inainte de a trai iubiri imperfecte, mi-am visat iubirea perfecta. poate ca imi era destinat sa ma indragostesc in vis, cine stie. uneori ramaneam cu ochii pierduti in zare, cu nerabdarea dorintei de a fi mare in suflet, cu rasuflarea intretaiata de emotia atator enigme. iar in nopti calde de vara imi visam intens iubirea insuportabila cu parfum de salcami viscolind salbatic in tamplele mele, cu florile lor scuturandu-se incet in parul blond permanent incalcit.

apoi imi luam caietele si fugeam la scoala frecandu-ma la ochi intr-o vesnica uimire. si adormeam cu capul pe banca rapusa de oboseala atator nerabdari.


thievery corporation, lebanese blonde

Niciun comentariu:

Pagini