joi, 16 octombrie 2008

thievery corporation


cand am citit ca vor veni cei de la thievery corporation m-am bucurat enorm. iata ca au inceput sa vina si la noi trupe care pe mine personal ma intereseaza.
cred ca primul lucru observat la concert (desi stiam) a fost cat de multi si diversi sunt membrii trupei. mai inchisi sau mai deschisi la culoare, mai expansivi sau mai rezervati. imbracati lejer, dar de un casual cool. fetele fara fasoane, fara tocuri sau rochii de seara, dar fiecare cu un ceva extravagant. una dintre ale de exemplu era in rochita din tricot gri stransa la mijoc cu o curea mare mov, cizme si cioarapi negri grosi, dar cu un buchet mare de pene violet si gri in par. aspect usor obosit si senzual, gesturi alandala, parul aparent dezordonat, imbractata ca in graba.
in rest, un contrast atat de placut intre chitari si tobe, jazzz, lounge, trip hop, un pic de raggae si, culmea culmilor, oriental cu dans din buric la propriu - pentru ca aveau si propria dansatoare, ca sa fie tacamul complet. mi-au placut mult mix-urile lor, acel intreg amalgam care suna atat de bine si se amplifica odata cu entuziasmul lor ce a ridicat sala in picioare. nici vorba sa se stea pe scaun sau de o simpla audiere, asta a fost altceva: traire, bucurie, dans.
mi-a placut freamatul general al salii, mi-a placut ca ei stiau cum sa-l intretina.
daca ar fi sa spun insa ce-mi place cel mai mult, e alaturarea ritmurilor de jazz cu vocea solistei iraniene. caci dintre cele trei (brazilia, argentina si iran), aceasta e preferata mea. vocea ei pe acel fundal instrumental ma fascineaza.
pacat ca nu au cantat ''le monde'', pe care o ador.

Un comentariu:

valugi spunea...

thievery corporation nu e guvernul romaniei?

Pagini