marți, 4 noiembrie 2008

in cercuri

mi-ar placea sa plec in vegas si sa ma marit intr-o saptamana. apoi sa ma arunc intr-o betie monstruoasa, sa ma trezesc dimineata cu capul greu si plin de intrebari referitoare la ''cum dracu am ajuns in situatia asta''. insa nu mai gresesc usor, ceva nu ma mai lasa. nu imi mai permit greseli copilaresti, nu mai cred decat ce vreau sa cred si vreau sa cred din ce in ce mai putin si doar ce stiu ca trebuie, pentru ca ce am aflat deja imi e suficient toata viata:)
curand e ziua cuiva drag sufletului meu. cineva care nu mai exista, regasit surprinzator si violent intr-o dara de parfum plutind spre narile mele.
ce ramane dupa ce am judecat este ''ce am simtit'', desigur.
si, simt ca imi e dor sa ma infund intr-o greseala:)

koop, island blues

Niciun comentariu:

Pagini