duminică, 16 noiembrie 2008

spre stele

clipesc si sub pleoapele mele simt cum se nasc stele de culoarea argintului, pe un cer albastru foarte inchis aproape ca o spuma neagra. coboara incet noaptea, cu ochi tristi de femeie.
cum clipesc pleoapele mele, cum imi bate inima, cum zambesc eu, cum dansez, cum respir, cum ma supar si-mi arunc ochii spre nicaieri, cum imi musc buza de sus a neliniste, mirarea mea, cum duc paharul spre buze si sorb din el o licoare dulce-amara, mersul meu sovailenic, cum iubesc eu, cum plang incet si neauzit din cand in cand, cum ma bucur si rad, cum imi aud ca soptit vuietul sangelui navalnic prin vene, cum ma suspend in fixatia unei placeri de o clipa, cum imi extrag seva si puterea din clipe si chipuri, cum le strang pe toate acolo, in suflet. cum uneori doare si alteori incanta.
dar tot ce visez eu mai mult e un zbor printre o puzderie de stele!!


nightmares on wax, les nuits

Niciun comentariu:

Pagini