luni, 12 ianuarie 2009

ultima noapte

sa nu ma impotrivesc vietii, sa o las sa curga lin, asta a fost gandul care mi-a trecut prin cap in noaptea de revelion.
in piateta din care incolteau palmieri inalti, printre flacari si artificii, in zgomotul nebun de goarne asurzitoare, in euforia care plutea fizic in aer am numarat clipele premergatoare miezului noptii. cuprinsa de o veselie stranie am ras, m-am imbratisat cu oameni pe care nu aveam sa-i mai vad vreodata si am sorbit din valuri spumoase de sampanie. am dansat si am privit cerul care parea nelinistit si ireal.

totul mi s-a parut altfel, bucuria parea una noua, necunoscuta.
sa fac si sa nu ma mai gandesc atat...sa le regret doar pe cele nefacute si sa nu imi para rau dupa cele facute. sa imi las pasii sa alunece catre locurile in care ma porta visele, caci sigur e calea buna. sa ma incred in visele mele, sa citesc semnele lor. sa am incredere. sa spun cu voce tare tot ce imi era teama sa rostesc.
sa zambesc...pe marea cea mai frumoasa poate ca nu am navigat inca.

Niciun comentariu:

Pagini