joi, 9 aprilie 2009

imprimeu gri

la semafor la unirii tresaream vag de dor
alaturi erai tu sa-mi simti tresarirea
pe geamul masinii tale cerul parea violet
si brusc ne intorceam ochi in ochi amandoi
intr-o mirare nenascuta, ghicita pe loc

in goana spre predeal radeam nebuneste
brusc ma-apucau melancolii subtile, ma stii
ca nu am o stare de spirit constanta
si tot goneam cu cerul albastru deasupra
cu stelele argintii apasandu-ne pe crestet

intersectia aceea rece si surasul trist
din ziua in care m-ai lasat intr-o gara
si doar stii ca imi e frica de gari...
cu niste raze de soare ratacite pe frunte
provenite dintr-o toamna intarziata absurd

amintiri suspendate in surasuri amare
ce se citeste oare in imprimeul lor gri?
ca te iubeam poate intr-un fel al meu
nerecostituit vreodata, copilaresc si haotic
si de atunci garile imi par si mai triste

Niciun comentariu:

Pagini