vineri, 15 mai 2009

mai departe

uneori ma trezesc cu un cuvant obsedant in minte
nu sunt in stare sa il transpun ca lumea si ramane
zile intregi fix inclestat pe zona constiintei mele
pe care o sufoca cu nelinistitoare sensuri

alteori cuvinte multe imi ingheata pe buze
blocate absurd in fata intinsului imaculat
incuiate cu o cheie magica, fara scapare
pedepsite sa zaca cuminti sau rele, inauntru.

cel mai des vreau sa spun dar spusul ramane
de un sens incapatanat, ascuns sagalnic undeva
in spatele cuvintelor ce-mi par sarace, brutale
par sa-si bata joc de mine si-atunci sunt trista

cateodata prin minte imi curg suvoaie dense
idei minunate ingemanate in cuvinte ce curg lin
dar raman inca o data captive, caci nu am pix
si momentul acela nu se mai intoarce niciodata

a doua zi reiau una din variantele de mai sus

Niciun comentariu:

Pagini