sâmbătă, 27 iunie 2009

ganduri de sfarsit de iunie

sorbeam un frappe la terasa, citeam si ascultam Michael Jackson pe fundal, cand dintr-o data mi-am dat seama ca zilele acestea, nu stiu de ce, ma gandisem ca va muri. gand ignorat, caruia ii dau valoare de premonitie acum.

in jur e o explozie teribila de Cristine, o generatie de Cristine, la petreceri sunt canapele intregi de Cristine. multe din ele sunt iubite ale prietenilor mei si, mai toate enervante. aproape ca ma gandesc cand vad una noua: precis o cheama Cristina!

sunt o multime de orase romanesti pe care nu le-am vizitat sau prin care doar am trecut. de exemplu Targoviste. m-am gandit sa merg in ele, pe rand, sa ma plimb si sa ma asez la terase no name. eventual sa dau si o raita la magazinul central, cu nume sugestiv gen ''victoria''

vara s-a strecurat pe nesimtite si nu-mi pot da seama unde e parfumul teilor. s-a evaporat si nu stiu cand. poate acum cinci sau sase zile, se poate stabili exact? ramane sa astept tuberozele, sa vina cu parfumul sufletului meu.
si dupa masa o sa plec la Targoviste.

Niciun comentariu:

Pagini