sâmbătă, 22 august 2009

la rascruce de ganduri

azi cand stateam intinsa cu corpul obosit, dar placut destins dupa efortul alergarii si incercam sa savurez o carte, am simtit cum mintea imi devine nelinistita (nimic nou) si se populeaza dintr-o data cu idei multe, intr-o aglomerare teribila. straine, familiare, noi, vechi, cinice, absurde, arogante, nerusinate, ingrozitoare. pe cele mai multe nu le-as putea pronunta, nu-s mandra de ele. slava domnului ca nu se pot citi gandurile!
mintea mea e ca o gara, un loc de intalnire. parca nici nu ar fi a mea, functioneaza dupa regulile ei intr-un ritm independent de desfasurarea faptelor, respectiv a lucrurilor acelea care se intampla in jurul meu cu mine eroina, uneori.
vad trecand trenuri mai rapide, mai lente, unele poposesc, altele trec in voie, lasand dare lungi de fum in urma. si oricat as incerca, nu le mai prind niciodata. din jocul asta ies scantei. involuntar. in tot timpul asta eu nu contribui cu nimic, sunt doar o gazda. o gazda uimita: de unde vin? cand pleaca? si, mai ales de ce din incaierarea lor incalcita, dezordonata ies uneori scantei, scantei de adevar?!

Niciun comentariu:

Pagini