joi, 3 septembrie 2009

pe langa

cred ca nu prea mai sunt in masura sa vorbesc despre aventura urbana de cand nu mai stiu ce se petrece in lume... ies in oras rar, prin cluburi doar la evenimente. nu ascult stiri, nu citesc presa.
dar stiu ca exista peste 30.000 de specii de pesti si ca dintre toate, doar 7 sau 8 au capul in forma de ciocan. si mai stiu foarte multe despre tutankamon si despre religia araba. tv-ul meu sta pe discovery, travel & living, animal planet.
si prefer sa ma imbogatesc citind, decat sa ma uratesc fiind la curent cu toate enormitatile actuale, cu aspect palpabil sau teluric.
cred ca nu as face distinctie intre o mondenitate avand erou un manelist si o stire despre evolutia vietii electorale.

dezinteresul fata de ce e in jur are doua fete, cum de altfel mai mereu au lucrurile: una buna, tradusa prin evitarea sentimentului de sila si alta rea, prin dezinformarea care uneori ma poate afecta negativ.
sunt deci ''pe langa'', dar nici nu am chef sa ma straduiesc sa fiu ''inauntru''. de exemplu nu reusesc sa ma identific cu organizatia din care fac parte si nici sa ma recunosc in vreo ambitie carieristica observata la colegi de ai mei, ba chiar mi se pare un bullshit:-).''de ce'' e intrebarea cea mai frecventa cand incep o noua zi de munca...
of, multe nu ma intereseaza, dar acele putine care ma prind cu adevarat, imi aduc cei cativa stropi de multumire in viata.

Un comentariu:

fabuloasa spunea...

Sfatul meu sincer? Fa o schimbare. De job.

Si nu spun neaparat ca o sa te incerce vreo ambitie carieristica daca gasesti job-ul care-ti place cu adevarat, ci ca o sa-l faci cu sufletul si n-o sa mai numeri minutele pana cand se face vineri seara. Pe bune! :)

Pagini