miercuri, 16 decembrie 2009

bilant de an

se apropie sfarsitul anului si nu sunt nefericita!
pana acum aveam prostul obicei ca la final de an sa ma bag intr-o autoanaliza severa, trecand cu o bifa prin dreptul urmatoarelor: casnicie, copii, casa, bani, realizari la job, multumire sufleteasca. asta ca sa cuprind in cateva puncte generale asa-zisele valori ale societatii actuale, cu ''optional'' la multumirea sufleteasca. si intotdeauna bifam cu NU, iar ca o consecinta directa o stare de depresie se instala, sau poate deja eram in ea. asa ca am ajuns sa nu ma simt bine in preajma sarbatorilor.

si iata ca nici anul asta nu m-am maritat, nici n-am facut copii. nici nu am pasit pe vreo scara ierarhica. pai vremurile astea mi le voi aminti mereu! poate mie mi-e rau de-atata bine!

deci: nu am griji, nu ma cert cu nimeni, scot pasta de dinti din tub cum vreau eu, nu imi plang copiii, nu imi refuz nicio placere si sunt o mica diva in lumea mea, nu ma face nimeni sa sufar sau daca ma face nu ma (mai) prabusesc pe jos. ma indragostesc si e frumos, las dracu controlul si imi traiesc starile. nu pup pe nimeni in fund si dorm bine noaptea. deci nu sunt bogata, dar sunt libera. nu sunt fericita, dar nici nu sufar. eu si ai mei suntem sanatosi... anul asta imi place bradul din casa, si colindele, si fetele oamenilor inrosite de frig, si mirosul de iarna din aerul rece.
si imi place teribil ca am invatat multe. ca mi-am depasit niste limite, ca am aflat pe pielea mea ca se poate.
imi place ca realizez cat de putine stiu, sau fac.
ca vreau si mai mult. indiferent ca asta va insemna sa sufar... cine stie, chiar la anul pe vremea asta!

Niciun comentariu:

Pagini