vineri, 15 ianuarie 2010

se poate - la elements

anul asta am amanat revelionul cu o saptamana. mai bine zis petrecerea aia obligatorie de pe 31 decembrie s-a mutat pe 9 ianuarie, ca uite asa am avut chef. ca sa nu mai vorbim ca a fost de vreo patru ori mai ieftin. iesirea s-a produs la club elements din herastrau si a fost cu tot tacamul: betia de rigoare, dans pana dimineata, luat prieteni in brate fara motiv, rasul acela care scoate energii afara, rasul acela pe care nu vreau sa il uit. desi cred ca pot sa mi-l reamintesc usor dupa cateva pahare:)
clubul arata frumos, elegant fara sa fie opulent ca altele. barmanii sunt OK, poate un pic cam distrati. nu am avut incidente, situatii sau dialoguri kafkaiene cu niciunul.
am rezervat o masa, asta insemnand o consumatie minima de 50 ron de persoana. un cocktail e cam 23 Ron, un pachet cu votca/whisky si sucurile aferente cam 300 ron. in rest dansatoare, spectacol cu fete semidezbracate dupa ora 12.30, spre incantarea domnilor.
nu am vazut fitze duse la extrem. acu sa ne intelegem, nu se poate fara fitze deloc, ca fitze am si eu pana la urma, cateva acolo. nici rochii de seara vaporoase nu am vazut, sau fuste de balet cum se poarta acum prin cluburi. nici valuri de sampanie curgand aiurea prin aer. muzica era exact aia pe care vrei sa o asculti cand iesi. deci as spune ca au un DJ foarte inspirat.
nu am ce sa zic de rau desi ma stiu destul de critica. e chiar foarte bine pentru ce stiu ca se poate pe la noi. asa ca gata, odata distrata cred ca pot sa incep si eu anul asta ca lumea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi-am propus si eu sa merg in acest loc. recomandarea ta m-a convins. Vlad

Pagini