luni, 8 februarie 2010

big girls don't cry

hotarat, eu nu o sa fac lucrurile niciodata cum trebuie. adica ca ceilalti. si totusi asta ma framanta, ma incapatanez inca sa-i multumesc pe toti si mai ales vreau sa fiu si impacata cu mine, un fel de eroina care cade seara lata pe jos de epuizare.
o fi pentru ca mi-am trait copilaria si adolsescenta cu un picior in comunism si cu unul intr-o era de o identitate ambigua, cu inceput de libertati confuze, intr-un haos in care intamplator incepeam sa-mi conturez personalitatea.
si o fi pentru ca mai tarziu mi-am pus singura o mare presiune asupra-mi sa arat lumii intregi ca e OK, ca reusesc, ca sunt o superwoman care trece cu succes prin tot, care abordeaza cu intelepciune asperitatile vietii depasindu-le, o femeie echilibrata ce rationeaza totul desi cu o sensibilitate aparte, toleranta dar cu principii, flexibilia dar si verticala, care nu cade, nu are slabiciuni, nu-si permite depresii, nu plange, nu sufera, ba chiar e infloritoare si cu obrazul proaspat ORICAND. si care mereu ii incurajeaza pe altii uitandu-se pe sine.
suficient de inteligenta cat sa sperie, insuficient de proasta cat sa atraga pentru mult timp.

pana cand mi-a venit ideea ca i-am pacalit pe toti dar in primul rand pe mine: I am not a superwoman! mie imi place sa ascult muzica si sa studiez norii, am caderi si momente de slabiciune, pe care doar nu vreau sa le accept formal. suferintele mi-au incrustat rani amare in inima, sunt hipersensibila, cuvintele sau gesturile altora ma zguduie. uneori sunt rea si invidioasa, absurda, geloasa si paranoica. gresesc sau dezamagesc des pe altii, pe mine.
dar astept ploile de vara si in fiecare seara ma gadesc ca pierd cate un apus de soare. cateodata ma plimb ore in sir pe strazi, insotita doar de gandurile mele, urmarind rafale de vant sau umbra unui parfum doar de mine perceptibil.
alteori plang fara motiv, iar fetele super nu plang niciodata.

Un comentariu:

Laurentiu spunea...

Foarte frumos spus, o spovedanie sensibila si adevarata.
E minunat sa mai poti privi, studia si descoperii norii. Lasa plansul deoparte, nu uita de K, de Amadeus si de Nichita.
Intoarce-te la poezie. Mai scrie.

Pagini