marți, 2 februarie 2010

temporary unavailable

nu mai vreau sa simt pe pielea mea ca absolut totul in viata asta tine de o lupta mai mult sau mai putin crancena. nu mai am chef sa negociez, sunt obosita. mi s-a luat de banci, notari si dezvoltatori imobiliari, de minciunile si tertipurile lor, de furtul legal practicat de toti cu acte in regula. nu imi place lumea asta, e de o uratenie hidoasa. impreuna cu sistemul, masinile, criza, procedurile, vina nimanui, birocratia. pur si simplu vreau sa se termine.
poate o sa povestesc odata despre aventura sau indraznetul vis de a-mi lua o casa. sau poate nu. una peste alta m-a mai lovit si boala. stau in pat si nu pot sa ''traiesc''. nu mai am timp pentru ceea ce e important, cum ar fi muzica sau cartile. sau sa ma gandesc la lucruri.
temporar, ma simt scoasa din uz.

Niciun comentariu:

Pagini