sâmbătă, 6 martie 2010

faze

15 ani.
de ce in preajma baiatului ala cu ochi verzi mi se strange stomacul si ma trec fiori reci? ce-ar fi daca merg si eu la discoteca cu celelate fete, ma atrage atat de mult ideea, dar daca afla ai mei? de ce or bea oamenii alcool, ca e oribil la gust!
20 ani.
de ce nu mai am stare? de ce ma macina privirile baiatului cu ochi albastri? cum sa fac sa fug de acasa, cu prietenii la distractie? oare daca sar pe geam or sa se prinda ai mei? ce ar mai merge o tigara...
25 ani.
de ce insista ai mei sa vin acasa asa des cand eu am atatea pe cap? de ce se baga in viata mea? cum sa fac sa scap de baiatul cu ochi caprui ca sa ma intalnesc cu cel cu ochi negri? la care ma gandesc mai mult de fapt? dar daca m-as duce direct de la club la servici, sarind peste somn?
30 ani.
ai mei nu ma inteleg deloc, si toate rudele care sar pe mine si ma innebunesc cu intrebari... daca mai continua sa ma bata toti la cap nu ar fi oare o idee buna sa nu mai trec pe acasa o vreme? cum sa fac sa raresc tigarile? si parca beau si cam mult, nu?
35 ani.
cum sa imi pierd timpul la petrecerea aia? mai bine stau acasa si citesc, sau dorm. oare de ce mi-o fi atat de dor de ai mei, cum sa fac sa-i vad? mai des? de ce or fuma atata oamenii, chiar nu se gandesc la sanatatea lor? dragostea? trece, stati linistiti, altele sunt importante!

Niciun comentariu:

Pagini