luni, 8 martie 2010

it's complicated

concluziile mele recente despre lumea actuala sunt crude. nu pentru ca am descoperit ca raul invinge, ci pentru ca nu imi mai pot da seama care e raul, nu il mai recunosc.
e o poveste prea complicata, care se complica de fapt de la zi la zi. nu stiu cand am realizat asta, poate in ziua cand am constatat ca, desi am fost cea mai buna persoana din lume (sau mi s-a parut?) am primt rau in schimb.
nu stiu ce se va intampla, dar nu mai am chef sa fiu buna. acum, in noua mea confuzie, nici nu mai stiu daca am fost asa vreodata. probabil o sa am probleme la servici, pentru ca nu invat sa tac. poate o sa raman cu putini prieteni, pentru ca nu sunt o prietena comoda. poate imi va fi din ce in ce mai greu sa ii inteleg, sa ma inteleaga. lucrurile in care cred sau credeam, nu le mai recunosc in jur, iar recent am aflat ca nu trebuie sa le mai caut.
vreau... nici nu stiu ce vreau, e complicat rau. pana ma hotarasc ce vreau, ce rost are sa fiu sincera intr-o lume a minciunii? poate ca asa trebuie sa fie!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ca nici primavara nu mai e cum ne-am obisnuit sa fie... cu soare, cu inceput de verdeata, cu astenii provocate de prea multa lumina si de zilele parca dntr-o data prea lungi. Pana la urma ... soarele invinge.

Patricia spunea...

poate asa trebuie sa fie;)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=XtSQFewjDD0&feature=related

cosmin1306 spunea...

e important sa fii sincera si buna ca, astfel, sa ii faci si pe ceilalti la fel ca tine...daca esti rea, o sa atregi numai pe cei rai...si tot asa

cosmin1306 spunea...

cu cat esti mai buna, cu atat vei intalni persoane bune...poate doar ti s-a parut ca esti buna :P

Patricia spunea...

daca asunt rea, atrag pe cei rai....dar ce ma fac cand vad ca sunt buna si ii atragi tot pe cei rai? ;) da, poate doar mi s-o fi parut ca sunt buna... cine stie?!

cosmin1306 spunea...

probabil ca trebuie sa cauti mai mult in tine ca sa iti dai seama...sau sa ai mai multa rabdare

Pagini