joi, 22 aprilie 2010

a day of have to's

mi-am dat seama ca e grav intr-o seara cand am adormit pe canapea, cu TV deschis si lumina aprinsa. de fapt eu sunt hipersensibila la lumina/zgomote atunci cand adorm, am un drac impielitat in mine care imi tine pleoapele deschise pana ii sunt conditiile drastice intrunite. dar in acea zi cred ca prea facusem numai lucruri care ''trebuie'' ca sa mai fiu in stare sa si adorm dupa vreo regula.
ca atare m-am revoltat un pic impotriva mea, adormind pe canapea imbracata, intr-o pozitie incomoda, si, conform nebuniei mele personale, in conditii nu tocmai propice: disconfort, zgomot, lumina.
si a fost cel mai dulce somn. dar mai degraba o desprindere de lume si o intrare nevazuta in alta dimensiune. somnul ala in care greutatea ti se dizolva si te simti usor ca un fulg, somnul ala profund in care nu simti ca te-ai mutat de pe stanga pe dreapta, degrevat de grijile si apasarile tale, simplu si curat, ca pe vremuri. ca o anestezie.
si nu mai stiu mai departe.
a, m-am trezit uimita, era tarziu si m-am mutat, schimbat, demachiat, spalat pe dinti, stins lumina, TVul, tras perdelele. odata creati toti stimulii unui somn perfect intr-o noapte ploioasa de aprilie, imbietoare la somn, cu asternuturi proaspete si moi mirosind a curat, evident ca somnul a fugit departe si nu a mai fost de prins.

Niciun comentariu:

Pagini