joi, 30 septembrie 2010

ca sa vad, inchid ochii

azi am primit un mail cu subiectul ''patricia, relax and enjoy!''
era de la o companie aviatica insa pentru o secunda eu m-am gandit la altceva: cineva isi bate joc de mine, vazandu-ma in felul in care sunt acum.
si m-am gandit ce ar fi daca as face-o, dupa care insa a aparut brusc intrebarea: cum? care sa fie calea?
da, problema asupra relaxarii exista, sunt intr-o goana nebuna in care nu mai am timp sa ma opresc si sa vad, sa aud, sa simt lucrurile care conteaza. nu mai am timp sa MA salvez din uratenia din jur, materiala, in care am fost condamnata sa ma arunc.
m-am trezit dintr-o data intr-o vrie, atrasa, tarata parca sunt sub forta unei inertii nebune, salbatice.
nu, vointa mea n-a fost sa fiu acolo, ci as numi-o pur si simplu adaptare, exact in sensul cuvantului, ca si cum te-ai exprima despre traiul in jungla.
asa visez la ziua cand voi pune pe hold tot subiectul ''material''!

un singur lucru sigur am aflat despre mine: ca dorinta de imbogatire, lacomia, arivismul imi fac rau fizic, ma umplu de greata. si da, m-am linistit, nu voi fi nicioadata bogata in sensul material. am aflat ca nu-mi doresc calea asta si sunt fericita pentru ca a afla ce vreau e o lupta veche a mea.
singura salvare sunt cartile, scrisul, muzica, teatrul, discutiile cu prietenii mei despre toate astea, despre lucrurile care conteaza.
sau norii, sau marea...
ca sa vad cu adevarat, am ajuns inchid ochii desi se presupunea sa fie invers, ce paradox!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Well done...dar 'hold'-ul ala a facut un pic rau, plasat acolo...Parerea mea:)

Pagini